2016. január 14., csütörtök

Önközpontúság

Önközpontúság 



Vannak emberek, akik csak úgy tudják fenntartani a beszélgetés fonalát, hogy saját magukról beszélnek. Életüket önmaguk bálványozása és tömjénezése határozza meg. A bálványimádás minden formája bűn, és önmagának bálványozása volt az az alapvető bűn, amely miatt a Sátánt kidobták a mennyből. Amikor tehát valaki mindig saját magát tolja az előtérbe és ha a mások iránti érdeklődése csak beszélgetési taktika, amellyel újból saját magára tereli a témát, akkor gyanakodnunk kell arra, hogy erőteljes démoni tevékenységgel állunk szemben.


Servicii de webdesign si print design+marketing online
Nem könnyű segítenünk az ilyen embereknek abban, hogy ugyanúgy lássák magukat, mint ahogyan mások látják őket. Annyira mélyen gyökeret vert bennük az arrogancia és saját fontosságuk tudata, hogy teljesen érzéketlennek tűnnek minden olyan dolog meglátására vagy megértésére, amelyre nem ők gondoltak először! Az ilyen emberek esetében egyáltalán nem szokatlan, ha arra kell rájönnünk, hogy ősei hasonló természetű emberek voltak, és hogy a valódi csatát egy családi szellemmel kell megvívni, amely az egész családot generációk óta a kötelékében tartja.


forrás: Fb





Mi a gond a pornóval?

Meztelenség


Beszámolójában Lukács elmond egy fontos részletet: „Ez a férfi hosszú ideje ruhába nem
öltözött” (Lukács 8:27.). Azok az emberek, akiknek az elméje összezavarodott, nagyon
gyakran elveszítik minden szemérmüket. Nem szokatlan dolog az elmegyógyintézetekben,
hogy az ápoltak előszeretettel mászkálnak meztelenül, vég nélküli problémákat okozva a
személyzetnek, amikor látogatók érkeznek!
Érdemes megfigyelni, hogy a boszorkányság és sátánizmus sok szertartását meztelenül
végzik, és ezek közül sok tartalmaz szexuális aktusokat és perverziókat a bevezető
ceremóniák és állandó gyakorlatok részeként. A meztelenség démoni irányítás alatt az
életmód részévé válik.


Servicii de webdesign si print design+marketing online

Ezért nem meglepő, hogy alkalmanként azt látjuk, hogy akiknek ősei részt vettek ilyen
okkult gyakorlatokban, azokat olyan szellemek kínozzák, amelyek arra késztetik az embert,
hogy vegye le ruháit, mert ez egy felerősödött démoni tevékenység előjátéka. Ezért
lehetségesnek tűnik, hogy a gadarai démonizált és sok ember, akik elmebetegek, és ilyen
módon szenvednek, okkult bűn által lettek generációs démonizáltság áldozatai.
Bizonyos, hogy már átéltük azt a helyzetet, ahol annak a személynek, aki felé szolgáltunk,
harcolnia kellett józan eszéért ebben a tekintetben, benne lévő démoni erőkkel szemben,
amelyek minden lehetséges dolgot elkövettek azért, hogy arra késztessék őt, hogy vegye le
ruháit. A szolgáló csapatnak segítenie kellett abban is, hogy megőrizzék a lelkigondozott
személyes önuralmát, aki annyira démonizált volt, hogy ideiglenesen elvesztett minden
önuralmat ebben a tekintetben.
A meztelenség egész témaköre azonban sokkal több dolgot foglal magába, mint a varázsló
szertartások meztelenségeit. Az elmúlt húsz év során a világ fokozatosan elvesztette
öntudatának jelentős részét, és a meztelenség a tengerpartokon, filmeken, televízióban és
nyomtatásban megdöbbentő gyorsasággal terjed.
Hogy megérthessünk valamit abból, hogy Sátán és démonai miért bátorítják a meztelenséget
és miért állnak a pornográfia világméretű robbanása mögött, vissza kell térnünk
Mózes első könyve 2. és 3. részéhez, amelybe legutóbb az 5. fejezetben néztünk bele, az
ember bukásával kapcsolatban. A bukás előtt a testi élet, amelyet Isten adott az embernek,
teljes mértékben megszentelt és tiszta volt. Nem volt szükség semmi szégyenre vagy
zavarra, sem férfi és nő között mezítelenségükben, vagy bárki másnak a jelenlétében
(1Mózes 2:25.). A történetben ez a harmadik személy Maga az Úr volt.
Abban a pillanatban, amikor az emberiség teret engedett a Sátánnak, megnyílt a lehetőség
arra, hogy démonok megrontsák a testet, és megmérgezzék azt, amit Isten tervezett az
emberiség számára a szexuális kapcsolatokra nézve. Isten szándéka szerint a szex elsősorban
a teljes egység szellemi cselekedete volt férfi és nő között, akik odaszánták magukat
egymásnak egy szövetségben az elme, az érzelmek és az akarat területén, és végül testileg
is, szexuális kapcsolat útján. A Mózes 1. könyvében használt héber szó a szexuális
kapcsolat kifejezésére ugyanaz a szó, amelyet használ Isten ismerésére, megerősítve azt az
intenzív szellemi vonatkozást, amelyet Isten tervezett a szexuális kapcsolat számára.
A meztelenséggel kapcsolatos zavar nem abból ered, ahogyan a saját testeddel kapcsolatban
érzel, hanem abból, hogy nem akarod, hogy mások lássák a nemi szervek területeit. A
nemi szervek meztelenségével kapcsolatos zavar a bukásnak egy közvetlen következménye,
és miután bűnösökké váltak, Ádám és Éva első cselekedete arra irányult, hogy
tegyenek valamit ezügyben! Nem azért, mert valaha is zavarban voltak, vagy zavarban
kellett volna lenniük egymás előtt, mint férjnek és feleségnek, hanem azért, mert
számítottak egy látogatóra, aki előtt naiv módon megpróbálták elrejteni meztelenségüket -
mintha az ember bármit el tudna rejteni Isten elől!
Szellemükben azonban tudták, hogy valami véglegesen megváltozott, és mostantól kezdve
helytelen, ha mások látják meztelenségüket. Ennek kulcsa annak a megértésében van, hogy
a szex elsősorban szellemi, és ennek testi vonatkozása csak a második, ha ugyan nem a
harmadik helyen áll. Mert Sátán és démonai a szellemen keresztül nyernek belépést a
testbe, és Sátán célja mindig az volt, hogy megrontson és szétromboljon mindent, amit
Isten teremtett.
A bukás előtt semmi veszély nem volt abban, hogy bárki meglátja szexuális meztelensé-
güket, de a bukás után, amikor Sátán megrontotta a testet, ez megnyitotta a lehetőséget a
kéjvágy számára. A kéjvágy nyílt ellentétben áll Isten természetével (aki szeretet), aki
minket a saját képére és hasonlatosságára teremtett. Ezért az első reakció a bukásra
elkerülhetetlenül egy azonnali védekezés volt Sátán rombolásával szemben.
Ezért a meztelenség eltakarása egy jogos válasz volt Ádám és Éva részéről, amelyet az Úr
is megerősített, amikor (1Mózes 3:21.): „És csinála az Úr Isten Ádámnak és az ő
feleségének bőr ruhákat”. A következő történt: szellemi látásában az ember olyan lett, mint
Isten, és ismerete lett arról, hogy mi a jó és mi a rossz.
Ez a tudás volt Isten értelmének egyik területe, amelyet visszatartott teremtményétől, az
embertől. Hiszem, hogy Isten meg akarta védeni az embert attól, ami a mennyei
birodalomban történt, amikor Sátán fellázadt, és kiűzték őt a mennyből. De Isten úgy
döntött, hogy az embernek szabad akaratot ad. Ő nem automaták nemzetségét akarta
létrehozni, amelyek képtelenek bármi mást tenni, mint amit ő akar, mint valami természetfeletti
gnómokat, akiket egyszer felhúztak az idők kezdetén, hogy mindig egy örökkévaló
óramű programja szerint cselekedjenek!
Mindamellett az Úr figyelmeztetni akarta teremtményét a mennyei magasságokban
leselkedő veszélyre, anélkül hogy elvette volna szabad akaratát - ezért van a történet a jó és
a rossz tudásának fájáról, ahol az embernek választási lehetősége volt, és használhatta
volna szabad akaratát arra, hogy nem eszik a fáról, és ezáltal az örökkévaló védelmet
választotta volna mindattól, amit Sátán rázúdított. „De - mondta Isten -, erről a fáról ne
egyél, mert bizonnyal meghalsz!” Ezzel Isten nem egy azonnali fizikai halálra utalt, hanem
a szellemi kapcsolat halálára az élő Istennel, amelyet addig tisztaság, ártatlanság és
szentség fémjelzett.
Az ember most különbséget tud tenni szeretet és kéjvágy között. Az emberben ott volt Isten
természete - a szeretet. De most a Sátán jellemvonásai szintén beplántálódtak az emberiségbe,
és a kéjvágyra való képesség az ember bukott természetének részévé vált.
Kizárólag házasságon belül van megengedve, hogy a szeretet kifejezéseként egymás
szexualitására nézzünk (szeretet adás, nem elvétel). Ki az közülünk, aki teljes meggyőződéssel
állíthatja, hogy ránézhetünk a másik nem egy képviselőjének szexualitására,
akit vonzónak találunk, és teljesen szabadok maradhatunk a kéjvágy lehetőségeitől? A
mezítelenség eltakarása Isten azonnali válasza volt a bukásra. Borzasztóan elszomoríthatta
őt, hogy ezt kellett tennie, de fontosabb volt az emberiség védelme a démonizálódástól,
amely a kéjvágy kifejeződéséből származik.
Ezért mondta Jézus a Hegyi Beszédben a házasságtörésről: „Valaki asszonyra tekint
gonosz kívánságnak okáért, immár paráználkodott azzal az ő szívében” (Máté 5:28.). Jézus
itt azt mondja más szavakkal, hogy a szex elsősorban szellemi, és hogy Isten szemében a
szellemi házasságtörés ugyanúgy bűn, mint a testi.
A másik félre gyakorolt hatás elkerülhetetlenül nagyobb lesz, ha a házasságtörés testi
cselekedetét végrehajtják, de a bűn szempontjából a szellemi (szívbeli) házasságtörés
ugyanolyan vétek Isten ellen, mint maga a szexuális cselekvés. Mert az ilyen természetű
házasságtörés a kéjvágy megvalósítása és csatlakozás Sátán Isten elleni lázadásához.
(Hasonló megjegyzéseket lehet tenni a homoszexuális kéjvágyra, ahol férfiak vágyakoznak
férfiak után és nők nők után, és ezt mondva nem szentesítem az állítólag szeretetteljes
homoszexuális kapcsolatok jogosságát. Ezek soha nem lehetnek helyesek Isten előtt.)
Amikor elkezdjük megérteni a bűn szellemi természetét, akkor elkezdjük sokkal mélyebben
megbecsülni a megváltás és a megbocsátás csodáját, amelyet Isten ingyen elérhetővé
tett mindenki számára, aki hisz. Egyikünk sem állhatna meg Isten előtt, ha a megváltottak
bűnét nem takarná el Jézus vére. Valóban dicsőség Istennek!
Lehet, hogy úgy tűnik, hogy ezzel az egész fejtegetéssel messze eltértünk a gadarai
démonizálttal kapcsolatos tanulmányunktól, de ez alapvetően fontos a démonizálódás egy
lényeges szempontjának megértésében. Sátán és démonai bátorítják a meztelenséget és a
pornográfiát, mert ez bátorítja a kéjvágyat, ami (mint minden bűn) az Isten elleni
lázadásnak egy formája. A kéjvágy bátorítása gyökerestől próbálja kiirtani azt a mély
szellemi jelentőséget, amelyet Isten szánt a szexuális kapcsolatok részére, és megalázza
mind a férfiakat, mind a nőket, függetlenül attól, hogy ők-e azok, akik valakire néznek,
vagy őrájuk néznek mások.
Ezért nem meglepő, hogy a varázslás és sátánizmus oly sok szertartását meztelenül végzik
el, vagy hogy ezekben a napokban, amikor példátlan mértékű meztelenséget mutatnak be a
világnak olyan módokon, hogy gyakran nem tudjuk ezeket kikerülni. A keresztényeknek
folyamatosan imádkozniuk kell gyermekeikért, hogy elméjük legyen védve a világ
szexuális támadásaitól.
Szomorú, hogy sok házasságban élő férfi (és néhány nő) különösen sebezhetővé válik a
pornográfia számára azáltal, hogy partnerük nem hajlandó vagy képtelen magát szexuálisan
kifejezni egy megengedett módon, de ez egy más történet, amelyet egy más alkalommal és
más helyen kell teljesebben kifejteni! ( PETER J. HORROBIN )
forrás_spirit demonologia_fb

Ha Isten olyan jó, miért van mégis annyi gonoszság a földön?





Bizonyára sokan tettétek már fel ezt a kérdést, illetve töben kaptunk ilyen kérdést amikor az embereknek Isten jóságáról beszéltünk. bevallom nem mindig könnyü megmagyarázni, de talán Németh Sándor válasza kielégitő lesz. Ime :


                

Servicii de webdesign si print design+marketing online